Otroliga onsdag???

Japp, då var det snart slut på den här dagen också.. En stor dag för lilltrollet var det, eller stor och stor, men lite nervös var hon allt inför tandläkarbesöket.. Ja det var tandläkare idag också för henne, blev bestämt på gårdagens besök.. Två tänder fick hon ta bort idag, 4 bedövningssprutor, men jädrar vad duktig hon var.. Spände sig bara lite grann, sa inte aj ens en gång, riktigt imponerad vart jag ska jag säga.. men nu är dom ute i alla fall..
 
Hur som helst så fick hon vara hemma efter ingreppet, mest för att hon skulle slippa vara på skolan med en massa blod i truten och om det skulle göra jätteont när bedövningen släppte.. När vi kom hem så klädde hon av sig och tog på sig nattskjortan, och då var klockan strax efter 12, hahaha... Hon låg och surfade lite på sin dator och spelade lite spel och så också, och så kollade vi lite på curling med mera..
 
Blev pärer, fläsk och löksås till middag, var underbart gott måste jag säga.. Och efter det kollade vi lite på hockeyn och så kom lilltrollets pappa med lite isglass till henne, det var bra det. Och sen fick vi ett trevligt besök, lite långt mellan gångerna det besöket kommer, men trevligt var det..  När besöket farit så såg vi på Tunnelbanan, man missar ju helst inte chansen att få se SnyggNicklas inte, inte frivilligt i alla fall.. Efter det så blev det Spiderman, men jag orkar nog inte se den klart, inte som det känns nu i alla fall, men med mig vet man ju aldrig vad som händer och fötter om man säg som så...
 
Hur som helst så är det jobbdag imorgon igen, ska bli mysigt att träffa solstrålarna igen, och direkt efter jobbet så får jag gå och fixa mig en liten sallad eller nåt som jag får äta i bilen på väg till lilltrollets träning, hinner inte hem och göra mig nån mat :-p
 
Det blir nog bra vilket som kan jag tänka mig.. Och nu får det räcka med svammel för idag
 
Hörs Hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0