sista måndagen denna vecka då....

Jomen visst är det så.. eller ska man vara riktigt korrekt så är det ju sista måndagen denna månad ju.. Har inte varit riktigt på humör idag måste jag säga..
 
Traskade till mamma vid 10 i 9 ungefär imorse, for och fixade två st tapetrullar till, till det rum som skulle tapetseras, sen så åt jag lunch hos mamma, brorsan skjutsade hem mig, satt och väntade tills exet kom och hämtade mig så for vi ner till Bjästa och inväntade tapetseraren.. Gick som hejsan det, rensade ut lite tomkartonger som vi for på återvinningen med, tog med vaggan och lite sånt också, blev jättebra det ska jag säga..
 
Drack kaffe hos Camilla, sen kom Birger så då for vi med lite grejer, fick hjälp av stortrollet, Jens och Otto när vi kom tillbaka med att bära ner det.. Och sen gick jag upp i en kvart innan det var dags att traska till skolan och kolla matchen dom hade ikväll, gick inget vidare det inte men det var nog väntat..
 
Japp, så får det bli, ska iväg till Bjästa imorgon också, då blir det lite finslipning av det mesta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0