Matchkväll....

Ja, inte för mig men för stortrollet och hans lag Fernet Flames, det var mot det lag som det blev världens slagsmål i november eller när det var, då stortrollet och Jens blev avstängda i en evighet som det kändes.. :-p Idag blev det vinst i alla fall, för andra matchen i rad, och den andra vinsten för säsongen, ser lovande ut för framtiden..
 
Idag har jag i alla fall paketerat ner datorn och skruvat isär databordet, har tvättat lite så det ska vara bortgjort det mesta i alla fall innan onsdag kväll.. Imorgon ska jag skruva isär lilltrollets säng och kanske mellantrollets också.. kan ju skruva isär min också, elelr skruva isär och skruva isär, min och mellantrollets har ju bara medar och ben om man säg som så, så det är väl snabbt gjort skulle jag kunna tänka mig.. Imorgon kväll så ska vi vär försöka frakta lilltrollets rum och datagrejset och köksbordet, får se hur mycket som får plats, kommer bli så bra till slut i vilket fall som helst det är jag säker på..
 
Funderar på om jag ska bjuda stortrollet och Jens på Fläskpannkaka på onsdag innan det ska bäras en del madrasser och en soffa, eller om jag ska hitta på nåt annat att äta.. Kanske köttfärssås och spagetti, eller kanske hamburgare och strips, ja ja, tiden får utvisa vad det blir för nåt.. måste ju bli nåt smarrigt i alla fall nu när man får lite hjälp...
 
Nu ska jag kolla en sväng på TV och sen blir det sängen, lite smygtrött sådär är jag allt, dller MEGATRÖTT kan jag ju kanske erkänna att jag är egentligen, men säg det inte åt nån..
 
Japp, så får det bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0