Blåsig onsdag idag då.....

Ja, jädrar i min låda vad det blåser och viner runt husknutarna idag, men det gör förbannemig inte ett dugg.. Solen skiner och jag har sån oerhörd glädje i mammahjärtat så jag bryr mig inte om det.. Ids helt ärligt inte bry mig om vem som vann valet i USA heller, totalt ointresserad av det, men om jag måste säga nåt om det för att folk inte ska bli galna på mig så tycker jag att det är bättre att Obama vann.. Så nu är det sagt och struntar i resten..
 
Idag ska jag nu börja med att dricka en liten eller flera små koppar kaffe, eller inte koppar det blir muggar om jag ska vara ärligt... och det är väl bäst att man är det skulle jag tro, har hört att man vinner på det i längden, synd bara att vissa inte kan vara det tillbaka.. men men man kan kanske inte begära så mycket av dom som tror dom är oumbärliga för allt och alla och därför ljuger och går an.. inte lönt att bry sig egentligen...
 
Sen idag så ska jag göra en köttgryta hade jag tänkt, och då kommer jag hälla i en nästan full vinflaka som jag öppnade för typ 3 veckor sen men bara tagit ett glas, så bättre den kommer till användning i matlagningen... Kommer bli supergott det..Fast det blir det ju ändå, när jag gör det jag är bäst på...Ska även göra mig en kladdkaka eller kanske kladdkakemuffins, bara för att jag kan liksom, eller nej, bara för att det är Kladdkakans dag idag så det måste man ju uppmärksamma om man som jag är GALEN i allt sliskigt hahaha
 
Så får det bli..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0