Another night in Bjästa .....

Ja då var det kväll igen då.. har inte gjort mycket av värde idag, men en dutt vart det väl i alla fall.. Har bytt gardiner och hängt upp stjärnan i fönstret i köket, har hängt upp min ängel i vardagsrumsfönstret, strukit lilltrollets julgardiner och en julduk, det fick räcka för idag, HATAR att stryka.. Sen så har jag gjort en laddning råkostsallad, och så gjorde jag ett gäng kantarelltoast som vi åt till middag och några skickade jag till gårdagens födelsedagsbarn, får hoppas dom smakade bra.. Sen så har jag gjort köttfärssåsen som ska ätas till middag imorgon, vet ju inte när jag kommer hem efter morgondagens äventyr så är ju bra att det mesta är klart..
 
Ja, finns inte så mycket mer att säga, jo, jag bjöd lilltrollet på kycklingsallad till kvällsfika, det tyckte hon om, så det kommer jag nog göra fler gånger...
 
Ja, så får det bli, är väl bäst man förbereder sig på att det blir en tidig kväll, i fall morgondagen blir låååååång menar jag.. Nej men blir nog bra det där också skulle jag tro..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0