Måndag eftermiddag...........

 Just så ja, då var det måndag eftermiddag igen då.. Har jobbat halvkort dag idag, vilket var skönt eftersom jag var halvt opigg när jag vaknade imorse, alltså inte halvsjuk utan bara halvvaken menar jag.. Men det gick ju som en dans i alla fall, när man väl kom dit, tro om det kan bero på att man jobbar med Eliten?? Måste vara så...
 

När jag kom hem så talade jag en snabbis i mobilen, sen tippade jag omkull på soffan i en superskön, efterlängtad taktikvila.. Efter en timme typ så pratade jag med lilltrollet och hennes pappa för att höra hur det gått på fotbollsskolan på Forsvallen, hade gått superbra, och dom sa att dom var i Åmynnet så då sa jag stanna på Sibylla och bjud mig på mjukglass... Och det gjorde dom, var supergott måste jag säga.. Sen gick jag hem och tänkte göra nån sorts nytta, men tippade omkull igen på soffan :-p så nu fundilerar jag på om jag ska koka kaffe, ta med en kopp och sätta mig på ballisen, eller om jag ska koka lite potatis och steka några köttbullar... Lutar åt kaffe, men får klura en stund till tror jag, är ju tråkigt att äta själv...
 
Ja ja, så är det och så blir det, först kliare sen svire..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0