FREEEEEEEEDAG

Jippi, då var det fredag då, haft en bra jobbardag med dom bästa idag, men satan i gatan vad varmt och kvavt det har varit.. Nästan lite tryckande värme om man får lov att säga vad man tycker...Hmmm, varför ber jag om lov att säga vad jag tycker i min egen blogg?? hahahahaha
 
La mig som en slagen hjälte på soffan när jag kom hem, var hur skönt som helst det.. Sitter nu och dricker kaffe och ska väl snart försöka bringa ordning i kaoset jag ordnade till i köket i går eftermiddag och kväll.. PUUUUUH jag som rent ut sagt HATAR att diska :-p .-p ja ja, bara bita ihop och göra det antar jag.. Ska väl försöka fixa middag i samma veva så det inte ser ut som det är ogjort på bänken efter det , hahahaha...
 
Ska väl försöka ta mig en sväng på Ica också är det meningen, men jag hoppas det blir svalare på en strax för annars stannar jag inomhus, går inte en meter, så är det.. Det är fan i mig inte mänskligt hur varmt det får lov att vara....
 
Just så ja, bara två dagar kvar av denna jobbarhelg, sen är man ledig en dag, jobbar tre dagar och är ledig tre dagar.. Och då går dom jag jobbar med nu på semester och andra gänget komme tillbaka.. HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN ANITA???????? Jag får se till att hålla ställningarna så länge jag då.. Jisses hur ska detta sluta??
 
Hahaha, kommer gå så bra så..
 
Nej, lyfta på fetarslet och göra nån nytta nån gång kanske
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0