Näst sista fredagen detta år då...

Är väl inte så märkvärdigt med det egentligen, kände bara för att påpeka det, eller tänkte väl mest så jag kommer ihåg det själv liksom.. Det kan ju vara bra att jag påpekar det åt mig själv så kanske jag förstår det, eller det kanske jag inte gör ändå, verkar ju vara idiotförklarad jag, så då fattar jag väl ingenting, men så är det, får väl leva med det på nåt sätt.. Tycker bara att det är knepigt, men men....
 
Ska väl iväg och koka lite godis och så nu, sen ska det bäl vara nån gran som ska få sig lite tingeltangel och bling bling, och så ska jag handla någrasaker inför helgen, men det känns lite meningslöst på ett sätt, får se hur jag gör, kan ju vara bra att finna om inte annat. Ja ja, det blir som det blir..
 
Och JA, jag har vaknat totalt på fel sida, men det kanske går till sig, eller så är det som det är, spelar väl ingen roll egentligen, får väl leva på hoppet, men detta hopp verkar vara OÄNDLIGT stort, får väl ta en sjujälva sats så att jag kommer över så att säga..
 
nej ska väl göra mig klar och försöka få lite liv i kroppen, och sen ska man väl försöka få bort den bortgjorda stämpeln man har i pannan och så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0