Ny vecka då....

Ja, då var det måndag igen då.... En mycket spännande vecka blir det måste jag säga...

Det blir jobb och förhoppningsvis så får jag jobba så mycket som möjligt... Det ska bli spännande att se om jag kommer ihåg att ta med mig matlåda, hahahaha, var ju ett tag sen man hade med sig en sån....

Ja, varmt som fan är det idag också, men tur att det är lite friska vindar mellan varven i alla fall.. men olidligt i vilket fall som helst...

Sitter i soffan och jäser med mellantrollet just nu.. funderar på om man kanske ska inte nån föda av nåt slag, men som vanligt så blir det nog bara lite kaffe och ett och annat digestivekex med ost på... fast det är ju inte allra värst i och för sig...

Sen så ska jag väl bara fortsätta vänta på leverans, men det verkar sitta fast nånstans, har väntat sen urminnes tider känns det som, vet inte vad jag ska göra åt det.... Är väl bara fortsätta vänta, fast man inte vill....

Det är ju tur att jag vet att jag kommer klara det mesta, till skillnad från andra som tycks tro att dom är Guds gåva till mänskligheten på alla sätt och vis... Men förr eller senare kommer det att slå tillbaka på dom och då kommer jag vara den första att skratta, för nu är inte Annika glad ska jag säga... Skadeglädjen kommer vara STOOOOR!!!! Det ligger inte i min natur att vara så, men till slut så kan jag inte vara tyst, och det kommer dom märka.. mig jävlas man inte med ostraffat....

Men man får väl hoppas att dom kan sova om nätterna när dom vet vad dom gör mot mig och mina barn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0